Door
Jessica
op 16-07-2004 15:03
gewijzigd op 16-07-2004 15:14
662 views
Ik zou graag achtergrond willen die niet beweegt maar waar haal ik die vandaan? hebben jullie site's waar ik leuke achtergrondjes vandaan haal? ik hoop dat die beetje toegankelijk zijn voor gehandicapten Het gaat om dat bezoekers een viseule handicap zijn ik ken de code's in HTML wel maar ik vroeg me af of in php ook wat mogelijk is?
?
Onbekende gebruiker
16-07-2004 17:59
Bas, Ik ben volledig blind ik zie dus helemaal niks ik lees via braille leesregel en spraak het is wel worstelene maar ik kom er wel hoor hahaha om de berichten te lezen
Hmmz, lijkt me wel vervelend als ik mijn eigen design niet kan zien. Maar goed, heb je al een passend antwoord op je vraag?
?
Onbekende gebruiker
16-07-2004 18:43
Mitsch.
Ja want jaap heeft mijn iets duidelijk gemaakt ik denk dat ik gewoon dat moet doen voor goeide contrast enne ja het is heel lastig hoor dat ik zelf niet kan zien.
Ik had laatst een website die de screenreader (programma dat tekst hard op leest)
"faken" aangezien het dure programma's zijn. Het is wel engels en een flash animatie maar dan hoor je hoe moeilijk het is ;)
Maar waar heb ik die ****** link. oh wacht gevonden
Ik heb zelf mijn halve website ooit herschreven om hem toegankelijker te maken.
Ik ben er ooit geintreseerd geraakt door een combinatie van een aanvraag van http://www.drempelsweg.nl (Voor mijn startpagina's) en dat een klasgenoot (oud klasgenoot immidels) slechtziend is.
Maar dat was offitopic ;)
Als je wit wilt nemen kies dan niet voor wit maar gebroken wit. Dat leest veel fijner op het beeld scherm ;)