Als ik wil dat de naam van de gebruiker wordt weergegeven in het begin, hoe doe ik dat?
In het begin van je script:

echo 'Naam: ' . $gebruiker;
<?php
// Login required
require("safe.php");
?>
<?php
echo 'Naam: ' . $gebruiker;
?>
blaat
<br \>
<a href="logged.php.?page=useroptions">useroptions</a>
<br />
<a href="index.php.?page=logout">logout</a>
<br />
?>

hij werkt niet echt :(
eeeeeen
tweeeeeee
zucchhttttt

doet u mee?
Tja... je zult toch wat meer informatie moeten geven. Waar wil je die naam vandaan halen? Database? Heb je een ID? Wil je die naam uit een sessie halen? Of uit een simpele $_POST?
pff mensen ik ga wel eerst een boek lezen, Sorry dat ik jullie zovaak lastig val met mijn 'gezeur'
Totaal geen punt Roel, maar probeer tenminste je vraag helder uit te leggen. Je zou bijvoorbeeld de code van safe.php hierheen kunnen plakken. Zonder eventuele wachtwoorden uiteraard.
Het is geen lastig vallen, het is alleen onhandig dat het ons soms meer tijd kost om erachter te komen wat iemand wilt dan dat het ons kost om iemand te helpen ;).

Dus, voor de volgende keer iets meer dingen 'op papier' zetten voor jezelf en voor ons zodat wij je beter kunnen helpen.
Jah of mischien als je verteld hoe we aan $gebruiker koomen? Via $_POST of uit een DB?
eeeeeen
tweeeeeee
zucchhttttt

Haha, ben je een kindje aan het uitpoepen?

@ Roel:

Het gaat er niet om dat we je niet willen helpen, maar wat je geeft aan informatie is gewoon minimaal...
Een boek raad ik zeker aan (php 5 van Ward van der Put [ISBN: 90-456-3726-X], PHP & MySQL voor Dummies van Janet Valade [ISBN: 90-430-0961-X])

Reageren