Wat ik neit snap is dit:

ik krijg deze error :

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/xboxplanet.is-1337.org/Freedom Fighters/Niels/login2.php:21) in /var/www/xboxplanet.is-1337.org/Freedom Fighters/Niels/login2.php on line 48

By dit script :

<?php
session_start();
$sid = session_id();

// check.php

// database erbij roepen
include("database.php");

?>
<body bgcolor="#3D66AB">
<table bgcolor="#F5F5F5" border="1" align="center" bordercolor="#000000" width="800">
<tr>
<td><center>:: Login Pagina :: :: Bekijk de Ledenpagina, <a href="ledenlijst.php" target="blank">hier</a> :: :: Wil je je registeren ?! , Dat kan je <a href="register.php">hier</a> vinden ::</center></td>
</tr>
</table>

<br><br>

<table bgcolor="#F5F5F5" border="1" align="center" bordercolor="#000000" width="800">
<tr>
<td>
<?php

if (!empty($_POST)){
require("database.php");
$query = "SELECT * FROM profiel WHERE gebruikersnaam='" . $_POST["username"] ."' AND wachtwoord='". $_POST["wachtwoord"]. "'";

$result = mysql_query($query) or die("FOUT : " . mysql_error());
if (mysql_num_rows($result) > 0){
// e-mailadres gevonden, registreer gegevens in session
$username = $_POST["username"];
$wachtwoord = $_POST["wachtwoord"];

$query2 = "SELECT id FROM profiel WHERE gebruikersnaam='" . $_POST["username"] ."'";
$result2 = mysql_query($query2) or die("FOUT : " . mysql_error());
$lijst = mysql_fetch_array($result2);

$id = $lijst['id'];

session_register("username");
session_register("wachtwoord");
$_SESSION['id'] = $id;

// Doorsturen naar beveiligde pagina
header("Location: cp/control.php?id=" . $id ."");
exit();

}else{
// geen e-mail adres gevonden, of ongeldig wachtwoord.
$tekst = "U heeft geen geldige combinatie van e-mailadres en wachtwoord opgegeven. <br> <a href=\"login.php\">Opnieuw inloggen</a><br>";
die($tekst);
}
}else{
// pagina was incorrect aangeroepen, direct doorsturen naar login.php
header("Location: login.php");
}
?>
</td>

</tr>
</table>

<br><br>

<tr>
<td><center>:: Login Pagina :: :: Bekijk de Ledenpagina, <a href="ledenlijst.php" target="blank">hier</a> :: :: Wil je je registeren ?! , Dat kan je <a href="register.php">hier</a> vinden ::</center></td>
</tr>
</table>

Kan iemadn me van mijn probleem verhelpen ?

moet voor een output

moet voor een output

Wat bedoel je laat eens zien ?
Bedoel je nog voor dat de tabel begint ? helemaal bovenin ?.. Dat zal dan heel raar zijn want ik had op mijn Pc,, getest en toen hoefde dat neit,, en nu zet ik online en dan krijg ik dit :S
Nee voordat je een echo of a9929323<?php
enz.. je mag gewoon geen outpit hebben voor die 2 dingen :)
ow,, Wat raar,, Maar ik probeer het net op een andere Pc hiero en dan deed hij het direct :S

Heel schuin

Reageren