Als beginneend php-er heb ik er natuurlijk de ballen verstand van. Ik heb een aantal domein.php bestanden gedownload, in een map "whois" geupload naar de webserver (accepteert php), doch ik krijg ze niet in mijn brouwser te zien als ik ze oproep. Wie heeft hier verstand van ? Wie kan mij helpen dit operationeel te maken ??

De nieuwe op het forum, mijn naam is Ger, aangenaam !
Allereerst welkom alhier. Wellicht moet je die bestanden op een aparte manier met een $_POST of een $_GET aanroepen.

Om dat te beoordelen hebben wij meer informatie nodig, want een naam van een php bestand zegt mij eigenlijk niks, noppes, nada...

Dus, informatie wil ik zien ;). Heeft dat bestand geen readme? Of wat uitleg bovenaan?
Hei Arjan, dank voor je reactie. De gevraagde hulpbestanden zijn niet voorhanden. Ik ben al een tijdje bezig ook po een ander php-forum. Misschien kun je daar eens kijken of je daar meer informatie vindt. Is dat niet geneoeg, dan vraag je maar en ik zal je meer info toesturen. Ik ben dus niet bekend met php, weet ook nog niet hoe ik dat in html moet aanroepen/invoegen etc. etc. Ben wel al wat aan het lezen over php. Hier is de link naar de het ander phpforum met meer info:
http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=4&iid=792144#reply

Ps: Sorry voor de tikfouten, ging even wat te snel.... Ger
Er is daarom en meer een edit knopje ;-)
ff voor de duidelijkheid, dat is dit knopje:

:P
Dank voor het edit-knopje. Had ik nog niet gezien. Maar goed, ik hoop binnenkort wat meer info van één van jullie te mogen ontvangen, die me op weg helpt om die doemincheck operationeel te krijgen.

Wij kunnen jou moeilijk helpen... Ik zie geen code, je hebt het over een bestand maar als ik niet weet wat er in dat bestand staat kan ik moeilijk zien hoe het werkt.

Als ik jou vertel dat er een spelfout in huiswerk-oeni-v2.doc zit heb jij ook geen idee waar het over gaat.

Reageren