Ik heb mijn computer aan laten staan en toen was mijn moeder er die op het 'uit' knopje van mijn stekkerblok drukte.

Afijn, gewoon weer opstarten en al mijn software is tot nu toe door gekomen zonder 'wonden'. Tot nu, want als ik Firefox opstarten geeft hij geen melding, maar gewoon een blanke pagina. Ook met IE tab.

Ik heb 3x geprobeert Firefox opnieuw te installeren en Systeemherstel gebruikt maar het werkt allemaal niet. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Met Opera kan ik gelukkig wel het internet op!
kijk eens in je taakbeheer op Firefox niet al eens is opgestart :)
Nee want ik heb net opnieuw opgestart.
Een soortgelijk probleem heb ik gehad met de FireFTP extensie maar die is verwijderd en dan was het een kwestie van herstarten.

Firefox werkt ook niet in Safe Mode. :-(
Hm... héél apart...
Echt geen idee hoe dit te verhelpen is...
Erg vaag...
Check je registry is,miss dat je daar wat kan vinden
Firewall ging blokken :+
Ook gelijk even opnieuw geïnstalleerd.
WTF alles kan toch niet vastlopen als je de pc in 1 uit doet? Zet je firewall eens uit omte kijken of dat het probleem verhelpt.
Het probleem is al verholpen. ;-)
Kaspersky blokte Firefox omdat ik zijn russich niet begreep en op de verkeerde optie drukte waardoor hij Firefox blokte. Nu heb ik Kaspersky Anti-Hacker opnieuw geïnstalleerd en hij weer gewoon Nederlands wat zou moeten werken. En dat doet het tot nu toe ;-)
Okidokie. Daarnaast gek dat je alles op nieuwe moet isntellen enzo. Ik doe wel vaker zomaar de pc uit ;)
en slechte zaak als je bezig bent een blikseminslag krijgt
Dat is wat anders.

Reageren