CSS validatie

Ja, mijn stylesheet is door de validatie heengekomen en daar ben ik ook blij mee, maar ook de waarschuwingen los ik graag op, maar dat lukt me niet helemaal!

Van waarschuwingen als 'U heeft geen kleur voor uw achtergrondkleur opgegeven' terwijl er ook 'U heeft geen achtergrondkleur opgegeven' waarschuwingen zijn wordt ik niet veel wijzer! Zou iemand kunnen uitleggen wat ze hier nu echt mee bedoelen?

<offtopic>Tijd voor CSSHulp om eens online te komen...</offtopic>
background-color meegeven. En link eigenschappen (hover) moet je ook doen. Gewoon overal een bgcolor zetten. Des noods transparant.
Ja, maar voor die hovers etc had ik al een transparante BG opgegeven maar hij blijft klagen.

edit: http://validator.w3.org/check?uri=www.thetriads.be&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

Een valide site houden moet wel als je XHTML 1.1 als application/xhtml+xml verzend ;-)

edit: en ziet er ook stukke beter uit ie IE, alleen jammer van lijn.
Dat klopt. Willem-Jan gaf mij de tip om onderaan de content en menu een divje zonder inhouden met een 'clear' eigenschap te zetten. Daardoor kreeg ik de content en menu mooi onderaan en even lang. Maar blijkbaar werkt dat in IE niet. Maar ik denk dat ik daarvoor een nieuw topic start.
Met transparant krijg ik alleen nog maar meer errors :S

Reageren