Het zou je sieren als je iets meer in woorden uitlegd wat je van je php script wil. Bijvoorbeeld uitleggen wat je precies verwacht wat het doet? (Waarom? Misschien zijn er wel betere oplossingen voor het zelfde probleem?)
Images uit een filesystem lezen en doorgeven doe je via php?
Sorry Arend,
hierbij uitleg.
Ik heb een website en wil onder een tekst een foto laten verschijnen. Normaal deed ik dat met <a href="foto1102.jpg" target="_blank" BORDER=1 height=160 width=240>zonnepanelen</a>. Dan krijg je echter een lelijk en te groot kader. Met wat jat en knipwerk kan ik bovenstaande tegen en zag dat je dan een slank kader krijgt. Zodoende.
Jah Ruimtekikker heeft weer eens een goed id... of wil je tog een kader maar dan een andere?
?Onbekende gebruiker
27-01-2004 18:51
Helaas, BORDER=0 geeft niet het gewenste resultaat. Explorer blijft dan nl. een venster openen met alle werkbalken. Dat wil ik dus niet.
Dus Mitch, ja graag iets anders. Het schijnt dat mijn provider het "$_GET"-commando niet ondersteunt....
Ohh... je wilt dat het venster wat je pop-up't geen balken ed. heeft?
In een niet dynamische omgeving (plain HTML):
Dan moet je de plaatjes gewoon in een HTML doen, de margin's van die pagina op 0, plaatje in de pagina zetten en de hyperlink zoiets:
Je kan het ook iets dynamischer maken... dan heb je bestandsnaam.php?file=image.jpg&width=x&height=y, maar dan moet je op bestandsnaam.php weer eruit gaan halen wat de breedte en hoogte is...
Elwin
?Onbekende gebruiker
27-01-2004 19:19
Helaas, BORDER=0 geeft niet het gewenste resultaat. Explorer blijft dan nl. een venster openen met alle werkbalken. Dat wil ik dus niet.
Dus Mitch, ja graag iets anders. Het schijnt dat mijn provider het "$_GET"-commando niet ondersteunt....
Henny: het kan dat je provider $_GET niet ondersteund, omdat het pas in latere versies van PHP is geimplementeerd, in plaats daarvan kan je $HTTP_GET_VARS gebruiken.