Hey ik heb hier een home made skin -> http://www.thebigupload.com/uploaded/main764.jpg

die wil ik graag zo hebben dat die op vbullitin past kan iemand dat doen of mee helpen ik snap er niet veel van
thx alvast :D
"Voor 50 euro wil ik wel mijn pc aanzetten maar daar blijft het dan wel bij..."

Duurt een uur ?(A)
Nee dat niet...

PC aan: Naar de koffie zet appraat toe lopen. Koffie aanzetten. terug lopen. Inloggen. Terug naar de koffie zet appraaat en wachten tot dat het klaar is. Koffie drinken. Programma's laden. nog een bakkie halen. enz...
...
Eris schreef op 26.03.2006 16:57
Nee dat niet...

PC aan: Naar de koffie zet appraat toe lopen. Koffie aanzetten. terug lopen. Inloggen. Terug naar de koffie zet appraaat en wachten tot dat het klaar is. Koffie drinken. Programma's laden. nog een bakkie halen. enz...

Juist inderdaad ;)
plz :(
Jij hebt iemand verteld dat jij het wel even kon maken voor hem, zonder dat je zelf weet hoe het moet? Is dat niet een beetje een vreemde manier van een opdracht verwerven.

Het is als aankloppen bij philips en soliciteren naar de functie financieel directeur met een havo-diploma.
waarom betalen voor een plaatje zoek een goede webdesigner word e bevriend mee maak iets voor hem/haar en vraag dan gewoon eens keertje of ze een plaatje wilt maken verbeteren kleiner maken enz

groetjes mebus:)

Reageren