Hiep hoi,

'k ben bezig met het bouwen van een webshop, waatrin iDeal moet worden geïmplementeerd.. 'k heb al vele flash demo's e.d. als promotiemateriaal voorbij zien komen, maar ik vroeg me af of er hier iemand is die het al in technische zin heeft bekeken en geprobeerd?

Note:
Je krijgt pas toegang tot technische documenten als je het daadwerkelijk hebt besteld.. dus dat wil ik liever nog ff uitstellen tot de site live gaat.

Heeft iemand dergelijke documenten al in handen die ik in zou mogen zien, of heeft iemand andere ervaringen met iDeal die hij/zij met mij wil delen.. graag (:

Ondertussen google ik rustig ff verder (:
Ik heb er zelf geen verstand van, maar enige tijd geleden kwam de implementatie van iDeal hier ook al voorbij.

Er werd toen ook een stukje code gepost, en het leek mij niet erg moeilijk. Ik kan dat topic via Google niet terugvinden overigens; het zal nog niet geïndexeerd zijn.
Laat ik het zo zeggen, als jij geen ervaring hebt met php moet je er niet aan beginnen. Ook een gemiddelde php programmeur zal verdrinken in de code en documentatie. (of eerder het gebrek daaraan :+).

Het is pittig spul, maar niet onmogelijk als je er de tijd voor neemt & je een handige phper bent.

Voor mensen die dus hun criminals-spelletje willen uitbreiden is het bij voorbaat al een kansloos proces :+. Alhoewel hun daar waarschijnlijk niet de mogelijkheden voor hebben.
Ik heb (vind ik zelf althans) wel enige kennis van PHP ;).. dus daar ligt ut probleem niet. maar 'k ben wel erg benieuwd hoe het werkt..

'k vond ergens terug dat er het nodige heen en weer wordt gecommunizeurt tusssen website en bank, als dat via bepaalde socketverbindingen gaat was ik benieuwd wat voor commando's er heen en weer zouden moeten vliegen.. ook in de beveiliging van dat alles was ik wel geinteresseert ;)

Nouja, anders vraag ik dat pakket wel aan, en post ik hier t.z.t. wel weer mijn bevindingen ;)
Stuur even een pm met je email. Ik heb de documenten zo bij de hand.
Hey tnx, mooie links (:.. ff doorneruzen.. en Eris ook bedankt vast.. pm is onderweg ;)
Ik heb die handleiding van ideal wel thuis.. ik stuur hem je wel ff op Pholeron zodra ik thuis ben..
Is al gedaan.

Reageren