Ik ben bezig met een script een beetje naar mijn wensen te zetten maar aan de onderkant staat een butten met de actie: <FORM action=admin.php method=post>

Maar die wil ik niet met een butten laten starten maar gewoon automatisch waneer de pagina op de laatste php regel is geweest.. maar hoe?
Probeer het eens iets duidelijker uit te leggen?

Je probeert een formulier te submitten zodra hij geladen is ofzo?
De laatste phpregel? Een header zit je aan begin van je script... en anders moet je het met META doen. Maar automatisch op een button klikken heb ik nooit van gehoord... Maar waarom zou je er dan een button zetten?

<html>
<head>

<script type="text/javascript">
function init() {
document.mijnForm.submit; //misschien submit(), maar weet dat niet zeker
}
</script>

</head>

<body onLoad="javascript:init()">
Content
</body>

</html>

Of het nut heeft is een tweede, maar goed :-P
formheader;

<form action="admin.php" method="post">

Knop;

<input name="submit" type="submit" value="Zoeken">
dat is het probleem een beetje ik krijg de knop niet weg en daarom wil ik dat die automatisch de actie van de knop uitvoert ik heb alle variablen al in de text velden gezet met deze post "http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=15652&page=60";

Het gaat om een Postnuke pagina.. zodra ik iets teveel verander werkt die niet meer. Omdat ik nog niet zoon hele grote held ben in php laat ik het liefst zow veel mogelijk staan. Alle velden heb ik al ingevuld text (Variabelen) en kan die eigelijk gewoon verder gaan want er hoeft niets gewijzigt te worden. Dus hoef je niet meer op de ok butten te klikken.. maar jah hoe is de code om dat te doen
Ik denk dat deze code er bij hoort
<FORM action=admin.php method=post>
die moet die dus dan uitvoeren..

er gewoon onder zetten werkt niet..

Reageren