Hallo,
ik zie bij laatste PHP tutorials "CSS tut -deel 2 - en - 3 staan" ,maar als ik ga zoeken op tutorials met het trefwoord CSS, vind hij niks...
:) toch wel handig al wil je deel1 bekijken... reden voor een bugfix..?
het zoekscript op PHPhulp is indd niet een van de betere dat ben ik met je eens.
maar het was niet echt nodig hier een topic over te openen.
Als je CSS zoekt, kan je er ook op klikken.
En ja, zolang hij niet werkt zal je toch even bij het uitklap menu op tutorials moeten klikken, en vervolgens in de goede categorie een simpele blik werpen naar gewenst resultaat :)
Erik schreef op 29.03.2006 09:23
het zoekscript op PHPhulp is indd niet een van de betere dat ben ik met je eens.
maar het was niet echt nodig hier een topic over te openen.
Ben ik niet geheel met je eens. Als er onzinnige topics worden geopend (door een moderator notabene) in de koffiehoek, dan is het openen van een topic voor dit onderwerp zéker een goede reden (ook al mocht de inhoudelijke mededeling onjuist zijn).

Dat je niet kan zoeken op CSS is omdat dat maar 3 letters zijn. Er staat me iets van bij dat MySQL minimaal 4 letters moet krijgen om zoekresultaten te genereren (weet alleen niet of dat bij de FULLTEXT seach was of een gewone MATCH AGAINST).
dus bas.

<?
if(strlen($_POST['zoekwaarde'] <= 3))
{
echo 'Zoekwaarde moet groter zijn dan 3 karakters';
}
?>

@ Kasper.

Het maken van onzinnige topics ben ik wel met je eens. De "het is weer vrijdag" topics zijn wel populair aan het worden en mogen van mij ook best blijven.

Mvg,

Erik

Reageren