Je loopt maar 2 dagen achter ;-)

Maar inderdaad.....
Hoe kan je dan nog zo fan zijn van IE erik.
Neem dan Opera of iets anders als je echt zo'n afkeer tegen Firefox hebt. Maar gebruik geen IE :-)
IE is slecht ja klopt, maar een beetje man en programmeur kan dit soort problemen voorkomen. Waardoor IE (lijkt onwaarschijnlijk) ook veilig kan worden.

Niet gaan zeuren dat IE niet veilig kan zijn, want dat kan het wel.

Groeten,
Christian Bolster
KAN wel... Maar gebeurd niet echt... en IE heeft de meeste gebruikers dus ze gaan juist daar lekken zoeken.
Oké, maar als je het aspect veiligheid weglaat is het nog erg met zijn render bugs en slechte webstandaard support.
Stop nou eens. IE, Firefox, Opera, het is geen godsdienst? Ik wacht nog op de zelfmoordaanslagen...

iedereen heeft een reden om z'n browser te gebruiken, en je bent een vervelende Johova getuigen (niet alle Johova getuigenen zijn vervelend!) waneer je maar blijft opdringen dat iemand die specifieke browser moet/niet moet gebruiken.

Ik gebruikte geen IE omdat ik graag adblock, tabbladen en een console had. IE start wel weer heerlijk snel op. Opera heeft alles al ingebakken, dat is soms leuk, maar ik heb er een hekel aan. Dat ding heeft zoveel features, het is net Microsoft Word/Adobe Photoshop. Door de bomen zie je het bos niet meer. <- dat is mijn mening, en meningvragen zijn alleen maar fout waneer je de beargumentatie weg laat.

Reageren