Hoi.

Ik heb lorem ipsum weer eens gebruikt om het overflowen te testen, maar in verschillende problemen:

-In Firefox is het bijna zoals het is, maar een stukje scrollbar (het pijltje) verdwijnt aan de onderkant

-Opera schijnt van overflow-y:scroll; nooit gehoord te hebben wat die laat mijn content doorlopen tot onderen.

-In IE krijg ik de boel niet mooi hoog, maar zoals IE het nu presenteert is het heel goed voor zijn doen :-D

Site: http://www.thetriads.be

Screen Firefox:

Screen Opera:

Screen Iexpleurer:

Hoe kan ik deze problemen oplossen?

Alvast Bedankt,
Sebas
In FF een padding beneden meegeven. -->

padding-bottom:5px; !important

Opera overflow:auto

Kijk ff verder...

edit: sowieso overflow:auoto; geven Dan zal ie het ook laten zien in IE.
Padding verhoogte helaas alleen maar de pagina, maar 'margin-bottom: 14px !important;' laat de scrollbar zeer netjes aansluiten!

Opera doet het nu ook goed,
en IE doet hetzelfde maar dat is volgens mij niet op te lossen.
Ik heb nu een probleem wat ik in Firefox niet hebt, maar in IE en Opera wel: De plaatjes aan de onderkant hebben een grijze streep, ik weet waardoor dat komty, door de text-decoration: underline; maar volgens mij hoort dat niet zo. Moet ik nu ieder plaatje link een style attribuut meegeven?

En nog een probleem van ik bij die goede *uche* oude browser IE tegen aan loop: de breedte van de inlogvelden zijn niet even lang, terwijl het in andere browsers wel zo is. Heeft iemand een idee waarom, en hoe los ik het op?

Reageren