Die gtagames is ook druk, en heeft veel te veel content op de site staan (sponsoren, downloads, pol, links naar vrienden, countdown, online bezoekers etc etc etc etc).
Het menu is _veel_ te lang. Op mijn 15" scherm moet ik gerust 2~3 paginas scrollen. Maak daar een mooi uitklap menutje voor, dat is voor iedereen veel makkelijker terug te vinden (voorbeeld: hier).
Tevens is die website veel te 'standaard', hij lijkt op alle andere 'gratis portals'. En dat is jammer...
Echter... ik vind de kleuren (alhoewel misschien net iets té) wel _veel_ beter passen bij de 'sfeer' van GTA. Het soort van 'miami vice' achtige sfeertje enzo..
Tip, ga naar de website van rockstar een proef de sfeer daar. Die orange style past _veel_ beter bij je game, duizend keer beter dan dat zwarte. Maar ik zou er ook wat andere kleurtjes ingooien... Zoals bijv. blauw (lucht/water) en wat andere fleurige kleurtjes.
Kijk eens naar deze kleurtjes, en zoek op internet eens naar wat plaatjes van miami ofzo.
Leuk ideetje, met een css achtergrondje de site laten overlopen van mooi helder blauw naar zandstrand wit.