IK zit met een klein probleempje. Mijn PHP-kennis is niet echt je van het. Ik heb enerzijds een script dat er voor zorgt dat berichten goedgekeurd worden door een moderator en anderzijds heb ik een script dat die berichten in een forum plaats. Ter verduidelijking: ik maak gebruik van Wordpress en PHPBB.
Nu zou ik graag hebben dat enkel de goedgekeurde berichten in het forum geplaatst worden.
dit is het gedeelte dat er voor zorgt dat alle berichten in het forum geplaatst worden.
<?php
function wphpbb_publish($post_id){
wphpbb_header();
$thread_id = wphpbb_createtopic($post_id);
return $post_id;
}
?>
Daar rond zou ik dan een if {} rond kunnen zetten die checked of die post al dan niet goedgekeurd is door het script dat de berichten goedkeurd.
Maar het probleem is dat ik de functie die kijkt of het bericht al dan niet goedgekeurd is, NIET vind.
Ik weet dat ik een PHP-leek ben. Maar wil iemand voor me snel even kijken welke functie daar voor zorgt en misschien ook wat ik dan rond de functie (die ik hierboven heb geplaatst) moet zetten?
http://www.blueeye.us/wordpress/wp-content/post-moderation-1.0.zip
(goedkeuringsscript kun je hier downloaden: het script bevat 4 kleine bestanden wat het voor mij nu net moeilijk maakt om de juiste functie te vinden).
Ik hoop dat ik hiermee niet TE veel vraag, maar het is echt het laatste wat ik moet doen voor alles klaar is.
Dank bij voorbaat
644 views