Ik heb een vraag maar weet niet zeker of ik aan het juiste adres ben:
Ik heb een WYSIWYG-editor en het werkt uitstekend, op één dingetje na. Mijn txt-bestand staat vol met deze regel: <span class="Apple-style-span"></span>. Ik weet niet waar hij vandaan komt en al helemaal niet hoe deze erin komt!
WYSIWYG = what you see is what you get, vaak gebruikt in bv. pagina's waar je emails opstelt, en je tekst makkelijk editable is...
Zoek eens op wikipedia, google of probeer wat termen uit dat .txt bestand te vissen...
ik zou het anders ook niet weten.. :)
Ik heb er een via verschillende tutorials en via verschillende sripts in elkaar gestoken. Het php-verhaal is later gekomen en tot op het laaste heb ik de output niet in de gaten gehouden.
Die Apple-style-span wordt waarschijnlijk door je HTMLArea-3.0 editor toegevoegd. Ik heb even gekeken op internet, en het lijkt erop dat dat een foutje is, aangezien er verder geen apple-style iets gedefinieerd is.
Zag zelfs dat het reclame zou zijn voor Apple? ^^
Maar goed, 't is verder geen probleem dus. Als je het graag weg wilt halen, dan zou je nog wat bewerkingen op die .txt kunnen uitvoeren (regex), maar dan doe je meer kwaad dan goed.