Ik wist niet war dit te posten, maar iemand van jullie moet dit weten en het is behoorlijk belangrijk :(
dus alvast sorry aan de staff :(

Ik heb ooit een downloadmanager gehad, heb die verwijderd omdat het brol was, maar nu telkens ik iets wil downloaden met f komt er een scherm dat het met dat kak-prog wordt gedownload ...
Weet iemand oe dit te verhelpen ?

Omdat ik geen oplossing heb gevonden dacht ik om mijn ff ergens anders te installeren, mar dan wil ik wel al mij bladwijzers en opgeslagen w8woorden bewaren, dus war zitten deze zodat ik ze ergens kan verplaatsen als ik ff herisnstaleer ?
Bij voorbaat dank :)
Als ik me niet vergis:

Documents and Settings >> je gebruikersnaam >> Local Settings (verborgen folder) >> Application Data >> Mozilla >> Firefox

Daar aangekomen zie je een map profiles, maar het lijkt me dat je het beste de hele map firefox kan opslaan. Of dat je bladwijzers ook zijn weet ik niet eigenlijk, maar die kan je exporteren (Bladwijzers -> Bladwijzers beheren -> Bestand -> Exporteren).

Maar ik vrees dat dat niet heel veel voor je gaat oplossen. Die download manager zit waarschijnlijk in het register ingebouwd en zal gewoon weer te zien zijn wanneer je firefox herinstalleert. Welke downloadmanager betreft het hier?
Fresh download ... maar ik kan tog in't register de hele map ff verwijderen ... kan dat kwaad ?
tnx 4 help :)
Als je niet veel ervaring hebt zal ik je 1 ding afraden.

Blijf ervan af je kunt 3 dingen ermee:
1. Verdwalen
2. Het toch nog herstellen(mazzel).
3. Je computer mooi herinstalleren.

Dat zijn de dingen die kunnen gebeuren. Als je een register gaat aanpassen dan eerst een backup.

Trouwens een register cleaner haalt meestal al de oude programma(die gedeinstalleerd zijn) register weg.

Ik raad je dus een register cleaner aan. Ik zal je niet zeggen welke, want zoals de meeste zeggen "google is je vriend".

Groeten,
Christian Bolster
jah en mischien als je die verwijderd dan kan je niet eens meer downloaden omdat je het geinstaleerde progammatje hebt weg gehaald en die van je browser is er wel maar niet geinstaleerd zeg maar..
Wat misschien ook een idee is, is om de hele pc te laten doorzoeken door een fatsoenlijk programma, dus niet door windows search. En dan zoeken op de afkorting van de naam van jou progje. Het vervelende is dat dit soort zoek programma's altijd de registers overslaan, want ik ben inderdaad ook bang dat het in de registers zit.
Mja, ik ga alvast eens beginnen met een back-up te maken, en ff verwijderen, en dan cleaner installeren :)
bedankt voor de reacties iedereen :-)

Reageren