Dit is niet echt een PHP Vraag maar,, het is nodig voor een PHP website..

Ik heb een site gesliced en wil graag n het midden een I frame,, Nu zit de iframe erin. Nu wil ik alleen dat de achtergrond van de Table waar de iframe in staat dat die weer wordt gegeven in de Iframe,, Zeg maar alsof hij Doorzichtig is,, Weet ik iemand hier iets voor

Kijk anders effe naar voorbeeld (Waar het nog neit aan toegepast is)

http://www.sulfer.mellor.nl/index2.htm

Hier heb ik de volgende pagina in het Iframe het zlefde achtergrondje gegeven maar,, Hij zit niet helemaal goed en als ik een pagina heb waar bij je moet scrollen dan gaat de achtergrond mee,

Zou iemand me daarmee willlen helpen ??

Grtz SulfeR
heb je style=\"background: transparent\" al geprobeerd?
heb je style="background: transparent" al geprobeerd?
Wist niet eens dat hij doorzichig kan? waarom doe je niet gewoon een achtergrond je maken van dat formaat? moet geen problemen geven volgens mij???
stel dat de achtergrond een patroon heeft, dan past dat nooit erop
stel dat de achtergrond een patroon heeft, dan past dat nooit erop

juist het heeft een partroon dat om de 250 pixels weer terug komt..
En het zit nu na 400 pixels al niet goed,, namelijk 1 pixel te laag :S
Dus ik zal dit proberen Dankje Jongens
Het werkt niet,,

Ik heb dus nu dit

<iframe name="mainframe" style="background: transparant;" height="400px" width="300%" frameborder="0" src="home.html">Geen Iframe Ondersteuning !!</iframe>

ik heb ook al transparent gedaan maar werkt niet,,
..

Ik heb een beetje research gedaan,, en ik kwam er dus achter dat bij een Iframe geen Style="Background : ..." kan omdat dat geen style is bij een Iframe....

Ik weet al wat ik doe.. ik zet de iframe in een onzichtbare tabel en die zet ik dan gewoon 1 px naar boven en dna de pagina met de zelfde achtergrond :D.. dat werkt vast wel..

Reageren