Het is niet echt een website, het is een scriptje. Ik had het toegevoegd hierzo, maar het is weer verwijderd, omdat het niks toe zou voegen aan wat er op PHPhulp staat...
Mmm, kom er net achter dat het script niet meer werkt zodra er GET-variabelen in de URL zitten die je probeert te refreshen... Want als ik dit er in zet (met path erbij dan, maar anders wordt het te lang)
Ja, ik vond het scriptje best handig, kon het nog wel ergens gebruiken.
Anders moeten wij een website oprichten met BIJNA-phphulp.nl ;). Met alle afgevallen scripts?
Maar ik vind css ook geen php maar wel handig om fffies door te lezen. En je moet ergens een lijn trekken of meer categorieën maken.
Herjan, De reden dat is dat die paar regels php niet echt vernieuwed zijn en dat in mijn aan zien het nut van de script ver te zoeken is. Wil je krijgen of er gepost is op je topic ga je toch even op die forum rond handen ;)
Daarnaast is dit echt de basis kennis van de php en volgens mij staat de script meerdere keren in de databse...
Uitraard zijn simpele scripts niet heel erg om te posten. En hele korte hoe korter vaak hoe beter.....