Niemand een idee? Ik denk dat het met <td> en </td> te maken heeft, maar ik weet niet hoe ik dit nou het beste op kan lossen...
Iemand adviezeN?
Als je dan toch css gebruikt & tabellen doe dan in je css vertical-align:bottom; o.i.d. Liever natuurlijk afstappen van tabellen maar dat is eigen keuze.

Geef je hoogte van je tabelcel ook eens op in de css.
Tja...ik ken je code niet en zou niet weten hoe ik je enig advies kan geven omdat ik dus niet weet waarover en wat je bedoelt???
@lissy

Er staat ook een link naar de pagina, en zoals jij weet kun je alle niet server-sided talen zo uitlezen uit de broncode....

@sytze

Ik zie het probleem zo snel niet, maar ik zie wel dat het een hele strakke en rustige lay-out is, mijn complimenten.
Tuurlijk weet ik dit Gijs *BIG evel GRINS*
Alleen een wat meer gespecificeerde uiteenzetting dus benoeming van het probleem maakt het voor ons ook wat eenvoudiger en daarbij ook voor de probleemeigenaar duidelijker wat er aan de hand is en waar hij/zij een oplossing voor wenst.

Zoals de vraag nu is gesteld moet ik al het denk en oploswerk doen en dat gaat me nu om 9 uur 's morgens nog niet (hahahahahaaha en ja is een grapje :-*)
@ gijs
Dankje!

@ de rest
misschien toch maar eens iets met div's gaan doen ;) ik probeer gewoon hier en daar nog wat en dan zien we wel :P
haal bij

body,td,tr enz de td en tr weg hierdoor zal je site er wel iets anders uit zien maar zou je de plaatjes ook kunnen zien in IE

edit:

en een nummer in een class in css werkt geloof ik ook niet in alle browsers....
Geen effect helaas...

Reageren