Ik zoek een webhost waar ik echt van op aan kan, daar bedoelijk ik mee dat die een zo'n hoge mogelijk percentage uptime heeft.
Ik zou ook graag een host willen die me dan een paar gig opslagruimte kan aanbieden en een tienvoud van dataverkeer per maand.
Het bedrag dat ik per maand wil betalen mag niet veel meer dan 10 euro kosten maar hoeft natuurlijk ook geen 1 euro per maand te kosten.
Ik kom dan uit bij een host zoals b-one.net maar ik vraag me dan wel af of ze ook echt voor zo'n laag bedrag de kwaliteit kunnen verwezenlijken die ik me voorstel en daarmee bedoel ik dat er geen periodes zijn wanneer de host sloom is of andere vervelende situaties.
Het is trouwens geen downloadsite of iets dergelijks, het hoge gevraagde dataverkeer is bestemd voor een soort systeem in de site met foto's maar dat is een lang verhaal.
Ik weet dat dit al vaker ter sprake is gekomen en ik heb al heel wat berichten op dit forum doorgelezen en gegoogled maar zou iemand me kunnen vertellen of een host als b-one.net een optie is voor de eisen die ik stel of zou ik heel wat meer geld moeten neerleggen voor een host zoals ik me voorstel met goede kwaliteit etc.
83 views