Ik ben met een mzuiek Player Bezig in PHP,, Maar nu is de vraag als ik een knop maak die heet Submit.. En nu wil ik als ik daar op klik dat hij dan Begint met spelen.. hoe zit dat ? welk script kan ik daar het best voor gebruiken..
En natuurlijk wil ik ook een Stop en een Pause knop en als het effetjes kan ook een Mute :D..
Kan iemand me a.u.b. helpen met het maken van een script zodat ik een eigen mp3 player in PHP heb,, Er mogen natuurlijk wel kleine Javascriptjes bij zitten :D Want volgens mij kan dat niet anders..
zonder javascript gaat dit niet lukken nee
ik denk dat je sowieso niet zoveel met php kan met zoiets, misschien een script maken dat random bestandjes selecteerd ofzo, of het streaming doorgeeft.
maar dat is het ook wel

iig moet starten en stoppen met javascript gebeuren
Ok maar Hoe moet daqt met dat Streamen dan.. ?
Want ik wil grag in de map mp3/ Een Heel groot aantal Mp3's neer zetten en dat hij die random afspeelt.. ,, Zou je me daar wel mee kunnen helpen ?
Maar dan moet de pagina alleen de titel weer gefen dan kan ik met Javascript wel een start en stop knop maken..

En nog een vraag..
Als ik een pagina maak en die heet zeg maar menu.php.
Die zet ik in de Includes map..
EN op de hoofd pabgina zet ik op de plek waar het menu hoort te staan daar zet ik <?php include(Includes/menu.php); ?>
Waarom laat hij dan het menu niet zien ?

Reageren