Beste,

Op mijn computer heb ik de partities zo ingesteld dat mijn C schijf slechts enkele GB's bevat en de overige GB's beslaan de D schijf. Dit omdat ik op C alleen Windows wil...

Nu wil Photoshop zo'n 400 mb persé plaatsen op mijn C schijf ook wanneer ik installatie direction op D zet. Die 400 MB heb ik op C niet beschikbaar voor Photoshop. Is er misschien een manier om toch Photoshop te installeren zonder dat ik mijn hele partitie systeem moet omgooien?

Bedankt !

Jelmer
Bij mij is dat gelukt :s mijn schijven zijn elk in 2 gedeeld (een C:\ een F:\, G:\ en een h:\)
Mijn Photoshop staat op mijn F:\ schijf. Raar dat het niet lukt :s
Mwah ja je kunt indd selecteren dat hij moet installeren op bijvoorbeeld D:\ maar dan volgt een overzicht met ongeveer:

C:\ Beschikbare ruimte: 240 MB benodigde ruimte: 400 mb

D:\ Beschikbare ruimte: 18550 MB benodigde ruimte 250 mb.

(getallen zijn fictief maar geven de verhoudingen wel goed weer).

Anybody?

Jelmer
erg gek bij mij staat het op de D.
Vergroot gewoon je C schijf met een halve gig, ik zie daar geen probleem in? Partition magic kan dit zonder probleem.. :)
Goed idee Rafael!

Heb Partition magic gedownload.

Helaas moet je om wijzigingen door te voeren de legale versie hebben. Heb een crack gedownload, deze genereerd ook een mooie serial code, maar waar kan ik deze invoeren :S?

Jelmer
Ergens bij help denk ik, maar het is wel fout hè...
Die 400 Mb zijn common files (algemene bestanden). Deze kunnen door meerdere toepassing worden gebruikt. Je zou er niet onder uit kunnen komen vrees ik.

Reageren