Heey,
Weet iemand een manier om bij een klik een nieuwe paina te openen en te refreshen, ik bedoel dit:

// Start.php:
<a href="help.php" taret="_blank">Help, wat nu?</a>

Nu wordt er vanuit start.php help.php in een nieuw venster geopent, nu wil ik dat start.php dan refresht zonder dat je dat niet zelf hoeft te doen.

Mat JS kan het, dat weet ik. Maar kan het ook zonder JS want sommie mensen hebben dat uiteschakeld.
(en anders doe ik het toch maar met JS)
Waarom zal je dat doen?
Is dus 2x zoveel load
je kan het ook zo doen
<?php
if(!isset($_GET['boe'])) {
echo "<meta http-equiv='refresh' content='0;pagina.php?boe=lol'>";
}
?>
Dat snap ik niet helemaal, kan je mischien stukje uitleggen? want wat moet ik nou doen om er voor te zorgen dat dat alleen bij die specifieke link gebeurt (en dat met ?boe=lol bedoel ik niet, ik wil dat er een andere paina van andere website wordt geopent) mischien zit ik wel verkeert te denken ?
Ik snap verder niet wat je bedoelt; je wil gewoon in 1 pagina een linkje zodat hij refresht en dat er iets anders op de pagina staat?
Dan kan je het met een formuliertje doen toch?
ik bedoel dat als je op link1 klikt dat er een pagina wordt eopent, die kan je bekijken onderstussen word de pagina waar link1 op staat dus waar je voorheen was gerefresht, in precies de zelfde pagina.

De geopende paina voert namelijk een veranderen in uit op de oude pagina, om die verandering ook te zien moet hij gerefresht worden. (ssry was vereten te zegen dat hij pas na een paar sec. mag worden gerefersht)

Edit:
typo's; m'n G toets doet het niet goed

Reageren