http://www.vraaghetaan.nl

Probeer hier de boeker op de eerste plaatst te zetten door hun mening te geven. Ik hoor graag de kritieke punten van de site ter verbetering thnx.
niet zo heel veel tijd, maar:

laad niet erg snel, als ik boven iets in vak 1 wil typen is vak 2 ook meteen leeg, ik zou ze afzonderlijk doen
Beetje langzaam en af en toe leeg (behalve homepage).

Ziet er wel strak uit, maar wat is het? Een soort zoekmachine?

De google searche moet in iedergeval anders
Ik vind de lay-out wel mooi. Heb je die zelf gemaakt of is het een template?
Je mist de Title
en ik vind hem persoonlijk wat aan de drukke kant
Ik vind de toppics weinig diepgang hebben en was na 10 keer te hebben geklikt ook weg. Op mij kwam de site ook heel druk en zeer onoverzichtelijk over. De navigatie vind ik absoluut niet makkelijk omdat de "knoppen" elke keer anders zitten en je je afvraagt waar zit ik nu dan...
Forum doet het niet...

Beetje druk trouwens maar is opzich wel mooi, grotendeels....

phpBB : Fatale fout

Could not connect to the database
Dagelijks bezoeken gem. 1500 bezoekers deze site op zoek naar bedrijf informatie. Dus ook uw informatie is voor deze doelgroep van zeer belang.

moet dat niet zijn bedrijfS informatie?
Hoofpagina ziet er netjes uit.. :)
Maar als je dan verder gaat kijken, werken niet al je style's, worden de pagina's onoverzichtelijk, vallen menu's soms weg.. en dan kijk ik er nog maar vlug over heen..!

Het begin is, en als je er nog wat meer tijd in steekt, kan dit een leuke site worden ;) (kwa vormgeving / layout)
Ik vind hem er wel professioneel uitzien.. alleen laadtijd.. maar dat is vaak bij professionele (heb ik het idee tenminste:P)

Reageren