hoi, ik heb de afgelopen weken een fotoboek gemaakt maar in de meeste fotoboeken heb je onderaan een balk met (meestal 5 foto's. ik weet Echt nie hoe ik nu die balk moet bouwen. zou iemand dat ff kunnen plaatsen hier? de paths van de foto's staan in een mysql database met alle andere fotoboeken.
Ik vind je vraag niet echt duidelijk omschreven. Heb je een link naar een voorbeeld zoals je het graag wil hebben. En een link naar de site zoals je het nu hebt? Dan weten we beter wat je bedoelt.
Ik begrijp het probleem niet. Gooi je oude fotoboek weg en gebruik dit script of zoek er eentje die je nog mooier vindt. Er zijn genoeg scripts met duidelijke instructies.
?Onbekende gebruiker
30-07-2004 21:15
Daar heb ik toch NIX aan, ik zoek gewoon een manier om zo'n balk te maken en niet voor een compleet nieuw fotoboek. Dit is echt gewoon SLECHT advies. zou iemand even mij kunnen vertellen hoe je dat fixt en niet hoe ik aan een nieuw fotoboek kan komen?
Kijk je toch gewoon naar het script zoals ik je dat gaf. Daarin heb je zo'n balk. Je analyseert hoe dat gedaan is en je doet het voor je eigen fotoboek.
Maar het gehele script gebruiken is 100x efficienter. Als het je om het leren van PHP gaat dan ga je de code analyseren.
Op deze site wil iedereen je graag helpen maar dan is het wel handig dat je ergens aan begint. Dus je maakt een deel van de code en zodra je vastloopt vraag je hier om advies. Mensen zijn dan veel meer geneigd om je te helpen dan een algemene vraag als: hoe maak ik zo'n balk.