Hallo,

Ik ben een n00b in PHP dus probeer ik mee te profiteren van de gratis scriptjes die overal te vinden zijn, (natuurlijk probeer ik wel beter te worden in PHP maarja, dat duurt even). Nu zocht ik een Poll voor mijn websites (die nog in de steigers staat, en nog niet helemaal goed werkt in IE6,7, (dus pls open hem in FF) Hier komt de vraag:

Ik heb met afbeeldingen geprobeerd te illusteren hoe ik mijn Poll graag zou hebben maar ik heb er nog geen scripts voor. Ik snap verder niet hoe Apache werkt en of ik op mijn computer een Database kan hebben>!? Kan iemand mij vertellen hoe ik de poll op mijn website werkent krijg? De website is: www.syg.9cy.com voorlopig..

Vraag: 2. Kan ik een inlogscherm op mijn homepage maken en als je dan eenmaal ingelogd ben dat je dan ook direct ingelogd ben op het forum (wat phpBB wordt)

Gr. Roger1
Heeft niets met je post te maken, ik vind de layout erg mooi en goed in het oog liggend! :D moest ik even zeggen...
Dankje! [Trouwens net was ik vergeten de goede pagina up te loaden nu is ie er!]
Nu klopt de LayOut helemaal, kan iemand me helpen?
Volgens mij kan het wel met dat phpBB als je een phpBB forum download. Als je zo'n online ding aanvraagt kan je niet in de codes komen, dus ik denk dat als je zo'n ding online hebt aangevraagt dat het niet kan.

P.S. Ik weet niet zeker of je phpBB wel kan downloaden.....
Je kan appache het makkelijkst installeren doormiddel van een pakket, Ik gebruik Xampp altijd. Kan je gewoon in een paar stappen installeren en je hebt de basics van een apache server + mysql database!
Oke dankje! En heeft iemand enig idee hoe ik die Poll kan namaken? phpBB kan je iig zo downloaden! Als je geen inlog scherm kan hebben, kan je dan zo'n lijst met nieuwste topics krijgen die zich de hele tijd refresht zoals hier op phphulp?
Kijk hier eens bij nieuwe scripts... staat er toevallig eentje!

Reageren