k zoek een script dat het mogelijk maakt om een mms (Foto) te sturen naar mijn site, waar deze dan online in het foto album gezet wordt...

Bestaat er al zo'n script of weet iemand hoe ik te werk moet gaan?
Ik denk dat je dan moet kijken naar een GPRS-verbinding op je mobiel. Daarmee ga je vervolgens naar een uploadscript (als dat mogelijk is met een mobiel, denk het zelf niet dat bijvoorbeeld <input type="file"> gaat werken) en je verstuurd de foto.

Maar ik denk haast dat je op de een of andere manier je website (dus de server) moet koppelen aan het GSM-netwerk en deze dus gewoon als 'GSM' in de lucht houden. Dat is mogelijk met bepaalde hardware waar je een SIM-kaart in kan stoppen.

Maar goed, waar je ook eens naar kan kijken is of bestaande SMS/MMS-gateways zulke diensten aanbieden.

Elwin
Thank joe, ben ook al druk op zoek naar aanbieders...
Je kunt het ook laten mailen via een mobiel. Zo doet 6pack.tv dat ook. Hoe je dat dan moet verwerken zou ik ook niet weten.
Makkelijkste is per mail er staat een script in de script db...
De meeste mobieltjes met MMS hebben ook EMS (ik ook) dus werk gewoon via de mail, MMS is trouwens ook veel duurder dan EMS... =)
Heb ook al een aanbieder gevonden die het daadwerkelijk via mms op een fotogallerij zet naar eigen smaak...

www.mms-it.nl

En dat voor 4 euro per maand ;-)

Reageren