Helaas weet ik niet op welke forum ik mag plaatsen voor een XAMPP probleem als volgt:
Ik heb XAMPP (versie 1.5.1) op mijn PC geinstalleerd, en het werkt perfect bij elke navigatie-hyperlink van de XAMPP pagina voor de Windows, behalve slechts een hyperlink 'phpMyAdmin'. Bij deze krijg ik aldoor een pop-up window 'Apache HTTP SERVER'met de tekst 'In Apache HTTP Server is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit gemak.'' met het verzoek om dit foutenrapport te sturen naar Microsoft, of niet.
Ik heb daarna de url 'localhost/phpMyAdmin/index.php' gebruikt, en ik kreeg de 'Welkom op phpMyAdmin 2.7.0-pl1'
pagina met de inloggen-informatie PLUS de volgende PHP foutmeldigingen:
Warning: ini_set() [function.ini-set]: A session is active. You cannot change the session module's ini settings at this time. in C:\Program Files\xampp\phpMyAdmin\libraries\session.inc.php on line 46
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Program Files\xampp\phpMyAdmin\libraries\session.inc.php:46) in C:\Program Files\xampp\phpMyAdmin\libraries\auth\cookie.auth.lib.php on line 110
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Program Files\xampp\phpMyAdmin\libraries\session.inc.php:46) in C:\Program Files\xampp\phpMyAdmin\libraries\select_theme.lib.php on line 92
Helaas word ik er niet veel wijs van. Kan iemand mij ermee helpen???
Met vriendelijke groeten van Jan de Vrije.
2.125 views