goedenavond,

Vandaag heb ik mijn login gegevens gekregen van een XS4all domein. Het betreft een Advanced Unix website. Geschikt voor MySQL en PHP dus. Via het Service Center heb ik een dbase aangemaakt.

Mijn andere domeinen heb ik bij byte, daar kan ik met behulp van phpmyadmin mijn dbase inrichten. Weet iemand hoe ik dit kan doen bij mijn mysql dbase? De handleidingen op xs4all.nl geven mij geen antwoord...

hulp wordt zeer op prijs gestel... alvast bedankt!

fem
Je krijgt dus wel beschikking tot een Database (MySQL) maar geen toegang tot PhpMyAdmin (of iets dergelijks)? Dan kun je proberen PhpMyAdmin te uploaden naar je account, alleen weet ik niet of dit gaat lukken met ruimte..
Dag Andries,

ik heb de ftp gegevens, ik heb de gegevens van de dbase (ID en admin WW) maar ik heb geen idee waar ik het nu zoeken moet. Anders providers hebben een link op de site staan naar php myadmin. ik snap dat dit een echte beginnersvraag is, maar ik kom er niet uit (schaam)...

Er staat wel een directory phpmyadmin op de htdocs map die ik via mijn ftp kan benaderen. MAar deze map kom ik niet in...
heb je nog suggesties?
Ha, geweldig... ik heb het gefixt... tof! ik vind het wel opvallend dat de website van XS4all hier zo slecht in ondersteunt! Maar goed, het is nu draaiende. Dank daarvoor! groeten,
fem
@Femke: Volgende keer even naar XS4All bellen. Ik heb daar uitstekende en snelle ervaringen mee.
femke, je kan gewoon naar jouwebserver/phpmyadmin/ surfen...
haha, dat kan inderdaad... nou, handig om volgende keer te onthouden. @SanThe...ik heb zeer slechte ervaringen met de helpdesk.. continue problemen... maar kan ook gewoon pech hebben gehad met de medewerkers die me hebben geholpen.

groeten en trusten!

femke

Reageren