Hallo,
ik vroeg me af of het ook mogelijk was om in een tekstballon met mouseover een pagina layout te verwerken..?
kan iemand mij daar een voorbeeld van geven of vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Maar goed, afgaand op jouw verhaal, zal je gewoon twee afbeeldingen moeten maken en dan met de MouseOver functie van javascript het gewenste effect maken. Als je de hele lay-out in een ballon wilt hebben, kun je het beste in het midden je pagina maken en daar met vier verschillende afbeeldingen je ballon eromheen maken, want je kunt natuurlijk geen tekst op je pagina zetten als de afbeelding van een ballon de hele pagina beslaat....
:) ok willem sorry voor de beperkte uitleg; ff uitgebreid;
ik heb een intranetsite ontworpen voor een bedrijf, waarin ook aan de hand van een formulier de personeelsleden kunne melden of ze aan- of afwezig zijn.
Nu geef ik de status van iedereen in een pagina weer, maar ik zou dit ook in de footer van mijn pagina willen hebben, maar dan door middel van een plaatje waarbij je als je muis erovergaat een ballonnetje (zoals alt="") ziet, waarin je dan ook de status van het personeel ziet.
Ik heb er nog ff over nagedacht maar dat wordt erg moeilijk, want je moet denk ik via een if-je ofzo dat plaatje dan echo-en en dan moet je in de alt= ... moet je dus php zetten, dus de naam bv. uit de database oproepen maar ik heb zelf nog niet zo superveel verstand van PHP dus ik kan die code (als het al mogelijk is) niet voor je maken...