Wel, ik ben bezig aan een sites zoals deze [www.phphulp.nl]

Nu is mijn vraag:
Hebben jullie enige tips om bvb: Mijn site mooi, snel, overzichtelijk,... te maken?
En hierbij wil stel ik ook de vraag: wat kan ik best mogelijk doen om een site als deze het best te laten aanspreken bij mensen? en hoe maak ik het best reclame met een budget van 0 EUR - 10 EUR? (Layout en scripten doe ik zelf, dus van die 10 EUR gaat alleen reclame af)

Grtz!
1 ding: met een budget van 10 euro komt je niet ver in promotie...
@Marien

Is eigenlijk een begin budget mijn budget gaat eigenlijk tot 25 EUR maar ik wou ff checken of het wel degelijk kon met 10 EUR!
Reken jezelf alstublieft nog niet rijk... Een community als deze zet je niet 'eventjes' op. Ook het binnenhalen van 9000+ bezoekers per dag doe je niet in een avondje.

Verder moet je iets aanbieden waardoor bezoekers naar je website toekomen. Dat betekent 1) content en 2) een community.

Een community krijg je alleen als je content hebt, en content krijg je alleen als je een community hebt. Verder moet je ook nog kijken of je niet in een enorm verzadigde markt terecht gaat komen met een nieuwe website.

Verder is je idee niet origineel en zit je met een ander probleem... er zijn meer mensen die hetzelfde proberen of geprobeerd hebben. Gezien de vragen die je stelt... denk er nog eens over na.

@Arjan!
Wow! Streng maar rechtvaardig! :-)

Ik wou zon website beginnen niet eig voor bezoekers! Maar om mijn kunsten als php'r te testen natuurlijk wou ik reclame maken en wat bezoekers lokken! maar je hebt gelijk zon site als deze is same old! wel anders geen ideen om een goede site te maken? iets anders dan zoiets als deze?
Stel iemand heeft hier een goed en origineel idee. Zou die persoon hem dan delen? Neu... denk het niet.

Gewoon met beide benen op de grond blijven, domeintje aanschaffen en je eigen website erop knallen voor wat php-scripts en meuk. Maar probeer niet een community-website op te zetten.

Niet alleen kost dat enorm veel tijd, geld (als in tijd, maar ook middelen) en moeite... je hebt ook de ondersteuning van andere daarin nodig (vrienden waarmee je de website ontwerpt/ontwikkeld en waarmee je de community gaat opbouwen).

Reageren