Ik heb een script gemaakt waarin je informatie kan invoegen met hoeveel mensen je denkt te komen, maar nu wil ik onderaan graag dat er onderaan een totaalbedrag komt te staan..Hoe kan je alles van 1 rij bijelkaar optellen om hier vervolgens mee te rekenen?
Je kan toch aan de hand van het aantal personen een bijbehorend getal uit de database trekken? Dat kan je vermenigvuldigen en daarna de uitkomst weergeven.
Hoe tel je deze velden op dan? Als bv. Henk heeft aangegeven 7 mensen mee te nemen, en Truus neemt er 4 mee, hoe kan ik dan laten berekenen dat er in totaal 11 mensen als introduce meekomen?
Misschien is het wel handig om dat bedrag te delen door het aantal aanmeldingen om het gemiddelde te zien ja :)
Je kan toch aan de hand van het aantal personen een bijbehorend getal uit de database trekken? Dat kan je vermenigvuldigen en daarna de uitkomst weergeven.
Ik heb nu dit om alels weer te geven. Een while loop dus..En nu moet er onderaan bij introcudees staan: Totaal: 594883 introducees, bv..
Maar hoe kan ik dan die hele tabel optellen?
Btw, als er slordig gescript is, mag je me ook op de vingers tikken, ik ben nog een wannabe :)