Ik vind het knap dat jij voor iemand het aantal uren in kan schatten... ik heb al moeilijk met het schatten van mijn eigen uren, laat staan dat van iemand anders :+
Hmm op zich is 60-80 uur toch geen gekke schatting. Ik heb extreem uitgebreide webshops gemaakt, maar aan 60-80 uur ben ik nog nooit gekomen, dus is het wel een lekkere overschatting lijkt mij :)
Hmm op zich is 60-80 uur toch geen gekke schatting. Ik heb extreem uitgebreide webshops gemaakt, maar aan 60-80 uur ben ik nog nooit gekomen, dus is het wel een lekkere overschatting lijkt mij :)
Aan mijn schuitema webwinkel zit ook geen 50 euro. Maar de voorbereidingen, overleg, handleidingen, nog meer overleg etc nemen veel tijd in beslag. En daarna (puntjes op de i zetten, muggenziften) komt de fase die veel tijd inneemt.
Mee eens, maar nog steeds heb ik nog nooit 80 uur bereikt. Gemiddeld zo'n 3 afspraken bij een webshop. Ongeveer 20 à 30 uur ontwikkeltijd. Ongeveer 10 à 20 uur contacttijd. Ongeveer 10 uur finetunen en telefoneren achteraf. Paar uurtjes erbij geplakt en ik zit dan aan 60.