Ik heb dit in CSS:

.dot2 {
background-color: #FFF3A5; 
font-size: 115%; 
font-weight: bold;
padding: 10px;
border: 3px dotted #450606; 
width: 450x;
height: 35px;
margin: 0px 0px 0px 135px;
}

Nu wil ik dit toepassen in deze link:

<?php
echo '<p align=left><a href="index2.php?actie=uitgaand&amp;linkid='.$id.'" target="_blank">'.ucfirst($naam).'</a> '.$omschrijving.'</p>';
?>

Ik heb al verschillende pogingen gedaan maar helaas... wie heeft raad?
class="dot2" op de <p>?
Heb ik geprobeerd maar nope er gebeurd niets...
is je CSS file valid of goed geladen. het hoort te werken..
<?php
echo '<span class='dot2'><p align=left><a href="index2.php?actie=uitgaand&amp;linkid='.$id.'" target="_blank">'.ucfirst($naam).'</a> '.$omschrijving.'</p></span>';
?>

zo kan het volgens mij ook
Wanneer je de pagina ziet dan zie je erboven een tabel en inderdaad doet hij het wel en onderaan ook een tabel en ook daar werkt het.

HIER de link voor de pagina te zien

Alleen dus waar de linken uit de database komen werkt het niet... ik snap dit niet vandaar mijn vraag voor hulp.
@ Aftertoucher : de <span class='dot2'> gaf een parse error dus er dit: <span class=\"dot2\"> van gemaakt maar nope nog niets... ik weet zeker dat het een kleinigheidje is maar ja wat hahahahaha
lissy schreef op 30.04.2006 20:35
@ Aftertoucher : de <span class='dot2'> gaf een parse error dus er dit: <span class="dot2"> van gemaakt maar nope nog niets... ik weet zeker dat het een kleinigheidje is maar ja wat hahahahaha
Het moet <span class="dot2"> zonder de backslashes zijn. Want de echo gebruikt enkele quotes.
Helemaal de oplossing :)
PHPerik bedankt!!!

Reageren