Ik heb nu net XAMPP geïnstalleerd maar als ik probeer een connectie met een database te maken geeft hij de volgende fout
"Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\Program Files\xampp\htdocs\hoofdintranet6-maart-2006\Pagina's\Knowledgepage\connect.php on line 8
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in C:\Program Files\xampp\htdocs\hoofdintranet6-maart-2006\Pagina's\Knowledgepage\connect.php on line 8
Database connectie mislukt."
Ik heb ook XAMPP, maar ik heb geen problemen gehad... Ik neem aan dat je gewoon localhost opgeeft als host? En heb je de user ODBC wel aangemaakt, en heeft die een password, zoja, dan moet je die ook opgeven in het script. Verder zou ik het niet weten.
Als ik het me goed herinner heb je een wachtwoord moeten opgeven bij de installatie. Probeer eens te connecten met user: 'root' en wachtwoord 'hetwachtwoordwatjeingevuldhebt'.
Ik heb ook XAMPP, maar ik heb geen problemen gehad... Ik neem aan dat je gewoon localhost opgeeft als host? En heb je de user ODBC wel aangemaakt, en heeft die een password, zoja, dan moet je die ook opgeven in het script. Verder zou ik het niet weten.
Vet het lag inderdaad aan de gebruiker deze was nog niet aangemaakt dankje voor de snele reacties