Heey allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik mag per maand 1gb aan dataverkeer hebben, en zit binnen 3 dagen al op meer dan 300mb. Ik heb wel wat pagina's op mijn site die om de zoveel tijd refreshen, maar is die 300mb niet een beetje erg veel????

Weet iemand een goede site waar ik het gebruik van de bandbreedte kan bekijken, en of het mogelijk is dat die 300mb in 3 dagen tijd is gemaakt????
Kijk even je logs na..
Heb ik al gedaan, en daar sta ik nog meer verbaast van. De pagina's op mijn site zijn al meer dan 97.000 keer geladen :S:S:S en die ene pagina die refreshed om de zoveel tijd al 86.000 keer. Maar deze is maar 2,05 kb groot.
en wat is de referer van die oproepen naar je site?

Heb je zelf een server?
zoja Isset een linux server?
Tim schreef op 03.05.2006 18:55
Heb ik al gedaan, en daar sta ik nog meer verbaast van. De pagina's op mijn site zijn al meer dan 97.000 keer geladen :S:S:S en die ene pagina die refreshed om de zoveel tijd al 86.000 keer. Maar deze is maar 2,05 kb groot.

is het echt nodig om die pagina's om de zoveel keer te laten refreshen?
want die pagina's hebben dus al wel voor zo'n 172 mb aan verkeer gezorgd, ongeveer de helft.
Doe anders eens een linkje naar je log?

Ik kan awstats aanraden omje logs te controleren. Dit is opensource, en zeer informatief.
de watte, referer?????
werkt niet
Met Referrer wordt het gene bedoelt waar de bezoeker vandaan kwam voordat hij op jouw site kwam. Zo kan je bijvoorbeeld zien of iemand jouw site misbruikt.

Reageren