Ik heb een scriptje om de inhoud van velden op te slaan in een mysql database en een bestand up te loaden naar mijn server. Nou wil ik graag dat ik op mijn site een tabel krijg met de inhoud uit die database en een link naar het geuploade bestand.
Heeft er iemand toevallig een scriptje voor mij?
Alvast bedankt voor je aandacht!
----------------------------------------
| naam (is een link) | datum |
| comment |
De link linkt nu dus naar uploads/filenaam maar moet je misschien even aanpassen ik weet niet waar je je bestanden neer zet.
?
Onbekende gebruiker
10-08-2004 10:03
Hey thnx.
Ik zal hem ff testen!!!
Je hoort nog wel of ie werkt.
?
Onbekende gebruiker
10-08-2004 10:15
Jammer genoem krijg ik deze melding
Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/ned-torrents.freeserverhost.com/upload/torrents.php on line 10
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/www/ned-torrents.freeserverhost.com/upload/torrents.php on line 10
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/www/ned-torrents.freeserverhost.com/upload/torrents.php on line 11
en van die link moest het volgende zijn: upload/uploads/filenaam dan weet het ff.
?
Onbekende gebruiker
10-08-2004 10:30
Hey is al gelukt, moest eerst ff een scriptje maken voor het verbinden met mijn database, was ik vergeten!!