Beste,

Tijd bezig geweest met een nieuwe en unieke site, jullie kunnen hem vinden op: www.onderzoekdoen.nl.

Aandacht is besteed aan:
- Correct Nederlands
- Mooie layout
- Makkelijk te gebruiken
- Beveiliging
- Goed uitwerking van idee

Minder aandacht is besteed aan:
- Korte en / of correcte html / css

Zouden jullie de site willen beoordelen en voornamelijk naar de eerste punten willen kijken (ik weet wel dat ik niet meer met <font face.. moet werken). Het betreft hier nog de béta versie, het kan dus zijn dat er van bovenstaande nog een aantal fouten in zitten, graag melden!

Met vriendelijke groeten,

Jelmer Baken
zeergoedkope => zeer goedkope (op de frontpage)
Hoe werk het systeem van Onderzoekdoen.nl? => werkt
vervolgens verspreid U het onderzoek => verspreidt
gebruikers gemak => gebruikersgemak

Even vluchtig gekeken. Het idee vind ik wel interessant. Ik had een collega die dit soort sites zeer veel gebruikt.
Idd een goed idee om eens meer aandacht te besteden aan de taal! Er zijn nogal veel site's die er mooi uitzien en netjes gescript zijn alleen de taal die er word gebruikt begrijpt geen man. En dat html/css kunnen mensen je wel mee helpen om het iets netter te maken (of jijzelf als je er even een half uurtje voor gaat zitten ;))
5 May 2006 => 5 mei 2006

- Te weinig padding, meer padding toevoegen, ongeveer 15px;
- Rode :: in menu past niet bij het blauw
- Velden gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet gelijk uitgelijnd
- Waarom een andere lettertype in de grijze balk
- Op de begin pagina staan twee grote blauwe letters. Dit komt nergens terug
- Mooie foto
- Lettergroote is percies goed
Haal dat 'u' met een hoofdletter eens weg! Ik ben God niet.. ;)
Volgens mij is het gewoon correct om u met een kleine letter te schrijven, wat je ook enkele keren doet. Hou slechts een schrijfwijze aan.

En ik zou wat doen aan het loginform, ik zou de velden onder elkaar uitlijnen.

Elwin
Wat Elwin al zei, loginform netjes uitlijnen, gewoon in een tabelletje. En ik vind (maar dat is persoonlijk) de blauwe balk bovenaan de pagina een beetje groot...

Lees: De mogelijkheden van Onderzoekdoen.nl => ik zou die : weghalen.

aanmeld form => aanmeldform => www.spatiegebruik.nl

meningen van consument verkiezingspeilingen => meningen van consument, verkiezingspeilingen

Begin-pagina => Beginpagina

Wat is onderzoekdoen? => Wat is Onderzoekdoen.nl?

En de hoverkleur van de links in de footer is zwart op een zwarte achtergrond...
klein typfoutje in foutmelding bij foute inlogcombinatie: "Uw inlog is minslukt, ga terug en probeer het opnieuw"

de fout zie je zelf wel neem ik aan.
Niet echt mooi, rare header enneh irritant menu maar het idee is er moet alleen verbeterd worden...

Reageren