ik krijg nu een vage foutmelding ,

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/evildesigners.com/meldaan.php:5) in /home/evildesigners.com/meldaan.php on line 50

ik heb in andere topics die ook over dit onderwerp de oplossingen proberen toepassen maar niets is gelukt ,

mijn php code in deeltjes :p ->

<?php
session_start();
echo '<body link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FF0000" text="#FFFFFF" bgcolor="#000000">
<div align="center">
<table border="1" width="100%" id="table1" bgcolor="#3D3E43"><tr><td> ';
include("config.php");
... ?>

en dit is de lijn waar de fout zit ( zegt hij )
<?php
$md5_pass = md5($_POST[...) VALUES ('$ID','$_POST['username]','$md5_pass...)") or die (mysql_error());
header("Location: meldaan.php?go=aangemeld");
}else{ ...
?>

ik zie geen fouten of wel :s:s als ik die header("Location: meldaan.php?go=aangemeld");
weglaad werkt alles maar die moet er nu helaas zijn
Je echo'd iets en daarna verstuur je een header, dat mag niet...
Zo te zien staat het in een if / else stuk, en bij de if gebruik je de header. Lijkt me dat je dan bij de else pas de echo nodig hebt dus verplaats het stuk

<?
echo '<body link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FF0000" text="#FFFFFF" bgcolor="#000000">
<div align="center">
?>

naar de else {, dus:

<?
....
}
else{
<div align="center">
...
?>

En het zou moeten werken.
is er geen andere manier om hem naar een andere pagina te laten gaan dan een header en manueel ?

ik kan héél moeilijk aanpassen omdat er véél echo's gebeuren vóór de header
Oh foutje.. de output begint op regel 5 en de header die de fout veroorzaakt zit op regel 50... Ik las de eerste keer dat die op regel 5 zat.

Je zou kunnen proberen in het begin van de pagina die header al te versturen op een of andere manier. Anders kun je als het echt moet ob_start(); gebruiken.

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=714&cat=1
kan ik anders niets doen gelijk

de pagina herladen en enkele variabelen
meegeven ? of is dat onmogelijk :s ?

want met die ob lukt het niet :s:s: :'(:'(
wt je kunt doen is een niet-php-oplossing.. je geeft dan een stukje javascript mee.. (werkt niet bij gebruikers die geen javascript hebben geactiveerd, zijn er weinig, maar zijn er wel):

<?
echo "<script language=\"JavaScript\" type=\"text/javascript\">window.location='redirect_pagina.html'</script>";
?>
ja dit werkt mega bedankt <:o)<:o)<:o)

1000x dank ;)
maareuh is het normaal dat nu in mijn editor alles
blauw kleurd na die code ?

ma het werkt wel :s:s:s

Reageren