Ik weet niet of het mogelijk is, laat staan hoe! Maar ik wil heel graag voor mijn tennisvereniging een pool opzetten.

De grote toernooien (Roland Garros, Wimbledon, etc.) waarbij men dan meerdere spelers kan selecteren en waarbij men punten krijgt naarmate die spelers verder komen.

Als iemand mij hiermee kan helpen dan hoor ik het graag! Alvast bedankt!

Gr Tim
Ja hoor dat kan alleen het kost veel meer tijd dan dat jij denkt..

En als je zelf niets van PHP weet mag je portomonee alvast flink open trekken.
Opzich is de het achterliggende systeem niet zo heel erg ingewikkeld. In theorie is het namelijk niet meer dan wat punten optellen.

Echter word het systeem zelf vrij groot en kost het vrij veel tijd om dat te maken. Als je zelf geen PHP ervaring hebt word dat geen doen.
Ok, bedankt!

Nu is mijn kennis van php beperkt. Als ik de basis van het systeem of script heb gezien dan weet ik wel wat ik moet veranderen om iets gewijzigd te krijgen.

Echter een systeem zelf bouwen is voor mij nog niet weggelegd.

Is het heel veel werk om iemand om een kleine versie te vragen, die ik zelf verder in kan vullen?

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!
Dat wordt dan toch wel moeilijk, is kan het in ieder geval nog niet, dus sorry..
Tim schreef op 10.05.2006 20:27

Is het heel veel werk om iemand om een kleine versie te vragen, die ik zelf verder in kan vullen?

Weet iemand of er ergens voor een andere toernooisport een gelijk systeem bestaat?

Of waar ik het eventueel aan kan schaffen?

Ps. Kost een kleine opzet veel tijd/geld?

Reageren