ik heb een probleem met mijn table's hij wil de volgende tabellen niet verticaal centreren ook al pas ik valign="middle" toe

hij zou toch automatisch verticaal gecentreerd moeten worden een table? of heb ik dat fout?

www.htmlhulp.nl daar staat dat het automatisch verticaal gecentreerd word bij mijn niet dit is de tabel:

echo '<table border="1" cellpading="0" cellspacing="0" width="100%" align="center" valign="middle">'."\n";
  echo '	<tr>'."\n";
  echo '		<td align="center">'."\n";
  echo '		<span>Je bent verbannen van de website om de volgende reden: '.$ban['reden'].' op: '.$ban['wanneer'].'</span>'."\n";
  echo '		</td>'."\n";
  echo '	</tr>'."\n";
  echo '</table>'."\n";

dit is het weten jullie er mischien een oplossing voor? of wat het probleem veroorzaakt? als jullie meer willen/moeten weten zeg dat dan even dan
post ik wat meer van het script:)

GR. mebus! dankjewel alvast:)
Verticale alignment staat toch standaard op gecentreerd, dus dan hoef je helemaal geen valign mee te geven.

Maar ik zie ook dat je de valign in de <table> hebt staan.
Die hoort in de <td>

Als je de hele tabel in het midden wil hebben dan ka je dat niet op deze manier doen maar moet je dat met css doen.
valign="middle" als ik die weglaat in <table> word ie ook nog steeds niet automatisch verticaal gecentreerd en valign="middle ken je geloof ik ook gewoon in <table> toepassen zal wel ff nakijken:)

GR. mebus!
ik heb het al opgelost

keb zo gedaan:

<table border="0" cellpading="0" cellspacing="0" width="100%" height="100%">
	<tr>
		<td align="center" valign="middle">
		</td>
	</tr>
</table>

dit erom heen gedaan nu werkt het wel:)

en je hebt wel gelijk met dat valign="middle" leen strijk srry mijn excuse:)

GR. mebus!
OK weer een probleem opgelost.

Reageren