Ja ik weet dat de inkomsten afhankelijk zijn van wat de adverteerder biedt voor een klik.
Wat ik graag wil weten is de verhouding tussen de betaling van de adverteerder en de uitbetaling aan een plaatser.
Ik begrijp dat iedreen dat voor zichzelf wil houden, maar als je website hebt en je gaat overwegen om het ook te doen moet je toch een indruk hebben van wat de opbrengsten zouden kunnen zijn.
Als je bijvoorbeeld weet dat je mximaal een tientje per maand kan ophalen is het niet de moeite waard om je website te vervuilen met reclame.
Maar als je een meer kan verdienen zul je het toch sneller overwegen.
Leen, er is geen logisch verband. Webmasters plaatsen gewoon 2 maanden adsense, evalueren hun opbrengsten tegenover de bezoekers en proberen weer 2 maanden een andere aanbieder.
Verder is de opbrengst niet de belangrijkste reden om voor een aanbieder te kiezen. Mogelijkheden maar ook de banners die aan jou website gekoppeld worden kunnen een rede zijn.
Eigenlijk kan ik me er ook wel iets bij voorstellen.
Als het aalemaal bekend zou zijn dan zou iedereen ook wel advertenties plaatsen, wat de waarde van de betaalde reklame ook weer zou verminderen.