Ik had gewoon een gekke vraag, met het idee, of iemand van jullie dit al ooit heeft geprobeerd/gemaakt! En of weet hoe dit anders gemaakt kan worden? Welke programma's daar voor nodig zijn, hoe je aan de geluidjes komt.. enz.?
Ik zie geen film alleen geluid? Kan aan mij liggen. Firefox vroeg om plugin, en heb Quicktime geupdate maar nog niks. En IE laat ook geen film zien. Of is het alleen maar geluid?
Adobe heeft een goed product ervoor, aftereffects ofzo, geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat de 6e klassers van mijn school het gebruiken voor de examenstunt-filmpjes. Zal wel weer een heel duur programma zijn...
Die geluiden kan je overigens wel op internet of via filesharing-programma's vinden. Op bepaalde bittorrent-sites ben ik ook wel eens wat van dat soort effectgeluiden tegengekomen. En nu helemaal met dat podcast-gebeuren is er veel vraag naar dat soort geluidjes. Misschien dat je eens moet zoeken als een podcaster, dat je ze dan met google tegenkomt.
Ja idd.. Kheb Pineacle 9.0, windows moviemaker, en volgens mij kan het ook met flash (lijkt me veel werk) maar iig.. kzal nu eens op die geluiden site's gaan kijken.. @Turmin ja, je hebt Quicktime nodig..
Eens kijken ofze ook van die toepasselijk geluiden hebben.. het maken van een film (basis) krijg ik nu al aardig onder de knie.. maar met muziek/geluiden, wordt het natuurlijk veel leuker en interessanter om een film te bekijken, lijkt mij :)