Hoi ik heb een site www.lifestyle4all.nl en daar wil ik een formulier opzetten wat ik al gemaakt heb. Maar ik kom er maar niet achter welk script ik moet hebben en hoe ik dit dan werkend krijg. Bovenstaand script heb ik geprobeerd maar hij linkt door naar index.php? Ik snap hier niks van. Wie kan mij helpen. Je kan het formulier wat ik gemaakt heb vinden op www.lifestyle4all.nl/formulier.htm
Groetjes
Foutje, bovenstaand script was van een ander pagina. Het programma waar ik in werk is dreamweaver mx. Wie kan mij helpen?
Voor de ja / nee vragen kun je beter radiobuttons gebruiken of een select met meerdere options.. Verder snap ik de vraag niet.
Ik heb al een formulier gemaakt met alles erin. Maar nu wil ik dat mensen mijn formulier op mijn site kunnen invullen en dat ik dan de antwoorden op mijn mail krijg. Maar ik weet niet hoe ik de antwoorden op mijn mail krijg.
Ik heb de tutorial al gelezen maar daar wordt niet echt uitgelegd hoe ik een script moet maken
Post je formulier is.
Ik heb nu tijdelijk een formulier van formdesk.nl. maar dat verloopt als het 25 keer is gebruikt dus dat schiet niet op. ik wil het graag op mijn eigen host
Je bekijkt de broncode, copieert alles, en je zet het op je eigen host ;)
Ik kan de bron wel kopieren maar ik wil weten hoe ik dat zelf kan maken i.v.m. mijn andere formulier wat een tikje groter is.

Reageren