Ik krijg de onderstaande fout weet iemand waar dit aan ligt wat mijn fout is ??

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/epartyzone.nl/epartyzone.nl/httpd.www/upload_afbeelding.php:2) in /customers/epartyzone.nl/epartyzone.nl/httpd.www/upload_afbeelding.php on line 21

<?

$naam = $_POST['naam'];
if ($naam){
$email = $_POST['email'];
$geslacht = $_POST['geslacht'];
$leeftijd = $_POST['leeftijd'];
$woonplaats = $_POST['woonplaats'];
$provincie = $_POST['provincie'];
$site = $_POST['site'];
$werk = $_POST['werk'];
$hobbies = $_POST['hobbies'];
$bericht = $_POST['bericht'];
include("connect.php");

$query = "INSERT INTO `verkiezing` ( `naam` , `email` , `geslacht` , `leeftijd` , `woonplaats` , `provincie` , `site` , `werk` , `hobbies` , `bericht` , `file` ) VALUES ( '$naam', '$email', '$geslacht', '$leeftijd', '$woonplaats', '$provincie', '$site', '$werk', '$hobbies', '$bericht' , '$filenaam' )";
mysql_query($query);

header("Location: upload_afb.php?nummer");
exit;
}
?>
Zorg er voor dat je geen enkele vorm van output, dus ook geen spaties e.d., naar de browser stuurt.

Verder is dit stuk code redelijk zinloos, het doet helemaal niets, weggooien dus of iets laten uitvoeren:
$naam = $_POST['naam'];
if ($naam){
$email = $_POST['email'];
$geslacht = $_POST['geslacht'];
$leeftijd = $_POST['leeftijd'];
$woonplaats = $_POST['woonplaats'];
$provincie = $_POST['provincie'];
$site = $_POST['site'];
$werk = $_POST['werk'];
$hobbies = $_POST['hobbies'];
$bericht = $_POST['bericht'];

Beveiliging is hier op zijn plaats.

Tip: Gooi die backtics ` eens uit je query en controleer ALTIJD of je query wel is gelukt. Je hebt de garantie dat een query vroeg of laat gaat MISlukken. In jouw geval merk je dat alleen doordat je script in het 100 loopt.
Misschien helpt een session_start ?
@ArendJan: Er wordt in dit stukje geen gebruik gemaakt van sessies. session_start() zal dus geen enkele zin hebben.

Het wordt veroorzaakt doordat er voor de functie header() ergens output naar de browser wordt gestuurd. Daardoor is het niet meer mogelijk om alsnog naar een ander bestand toe te springen.
Ow ja , nu zie ik het... maareh ik had het script nie bekeken en meestal werkt een session_start wel als je zo'n foutmelding krijgt (bij mij dan)
Dat komt dan uitsluitend doordat je session_start() bent vergeten! Wanneer je geen gebruik maakt van sessies, zal dit ook nooit iets kunnen oplossen.
Dat zal dan wel, maar ik ben ook nog maar een halve NOOB

Reageren