Hoi,

In m'n site gebruik ik flash buttons. Tot voorkort kon je er één maal op klikken om verder te gaan. Sinds kort krijg je bij de eerste klik de melding "klik als u het besturings element wilt activeren en gebrijken"
Om verder te gaan moet je nu dus tweemaal klikken. Hoe kan ik dit voorkomen en gewoon weer met één klik de flash button gebruiken?
[google]eolas patent workaround[/google]
Als het altijd gewerkt heeft zou ik in de beveiligingsinstellingen van mijn browser gaan kijken. Surf je met IE? Kijk dan eens bij extra > opties > beveiliging. Klik op "Het internet" en daarna op "aangepast niveau". Dan krijg je een hele lijst voor je kiezen, waarin vooral alles wat met Active X te maken heeft interessant is. Schakel die een voor een in en test of je Flash button weer werkt.
Dat kan niet.. (is instelling gevoelig)

Dat is een nieuwe beveiliging in Explorer.. Er was een lek ontdekt dat ze met Flash bestanden gegevens konden ontdekken.. Weet niet meer precies waar het toen over ging..

Bekijk maar eens andere flash websites, werkt precies hetzelfde.. Je krijgt nu ook overal zo'n lelijke witte rand omheen in Internet Explorer.. In FireFox is dit trouwens niet zo..
Dus als ik het goed begrijp, worden alle swf movies standaard geblokkeerd in IE?
Als het verhaal klopt, zullen ze wel moeten :-) Ik heb altijd al een lichte aversie gehad tegen dat Active X gebeuren.
Pf :) Net nu ik Flash wou gaan gebruiken in m'n website, mooi zo... :/

Reageren