Achter de else op regel 56 begin je weer met een vergelijking. Dat kan niet in een else, dat moet dan een elseif zijn.
Verder snap ik regel 48 niet. mysql_num_rows() kan helemaal niets met de waarde die in de variabele $insert staat. Dit zal dan ook een foutmelding gaan opleveren.
Tip: blijf consequent met het gebruik van quotes. Jij gooit enkele en dubbele quotes lukraak door elkaar heen. Ik gebruik in php altijd enkele quotes, behalve bij queries. HTML eist dubbele quotes, daar heb je dus geen keuze in.
Thnx voor de tip frank, maar wat moet er dan staan volgends jou want nu krijg ik het wat jij zei (dan heb ik regel 48 verwijdert en bij regel 56 heb elseif ervan gemaakt. nu staat er dit:
Parse error: parse error, unexpected $ in /home/photoshop/domains/welovephotoshop.nl/public_html/poule/index.php on line 66
In deze 9 regels lijkt niks mis te zijn, er zitten geen sytaxfouten in. Maar wanneer je een goede editor gebruikt, bv. Zend Studio of Eclipse, had je vanzelf al een foutmelding te zien gekregen tijdens het typewerk.
De fout zal waarschijnlijk ergens anders zitten, maar ik zie hier niets bijzonders staan.