Ik ben op zoek naar een script voor een inschrijflijst.

Ik wil een online inschrijflijst neerzetten waar mensen zich in kunnen schrijven voor een aktiviteit.
Er is een max. aantal deelnemers aan verbonden, dus er kunnen zich max. 78 mensen inschrijven. (Dus met een soort count-down aan resterende plekken)

Het is de bedoeling dat iedereen kan zien wie zich ingeschreven heeft, en dat een beperkt aantal mensen alle (email/tel.) gegevens kan zien van de inschrijvingen en deze kan verwijderen.

Dit zou niet echt moeilijk moeten zijn... Maar ik ben nou niet echt een ster in PHP...

Zou iemand me kunnen helpen?
Je kunt het beste een registratie script opzoeken en die een klein beetje aanpassen is niet echt veel werk
Weet jij iemand dan een registratie script te vinden die makkelijk aan te passen is?
Ik ben pas met een soortgelijk iets bezig geweest. Ik heb alle inschrijvingen in een txt-file verzameld. Eén regel per inschrijving.

Maximum: txt inlezen en dan aantal regels tellen.
Alleen sommigen lezen: gewoon de txt niet openbaar maken en alleen leesbaar voor hen die het moeten weten.
Ik weet niet hoever je een ster bent met PHP. Opzich is het indd niet erg ingewikkelt en iedereen wil je hier helpen.

Maar je kunt ook zeggen, ik maak gewoon een online enquete aan en zie dat als een inschrijving.
www.onderzoekdoen.nl

Reageren