Geachte lezer,
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een script en programma kan schrijven (tegen een geringe vergoeding), waarmee ik het volgende kan doen.
Het volgende scherm moet automatisch worden gevuld als ik de auto heb ingevoerd, en ik moet niet per auto de opmaak steeds moet aanpassen etc. Het gaat om het scherm: http://www.innovationlease.nl/nieuwe%20site/aanbiedingen/popups/golfplus.htm
Wanneer vervolgens iemand hierop wil reageren, is het de bedoeling dat er een link komt met reageer en dat er dan nadat de klant een formulier heeft ingvuld, er automatisch een e-mail wordt verstuurd met 1 de autogegevens uit de database en de informatie van de klant.
Daarnaast moet er een pagina worden gemaakt waar ik meerdere aanbiedingen onder elkaar kan zetten. Waarop wanneer men op zo'n aanbieding klikt, men de betreffende info krijgt.
Het is in mijn ogen niet te moeilijk, maar omdat ik te weinig tijd heb en hier helaas ook geen tijd voor kan vrij maken, zoek ik iemand die dit voor mij kan doen. Maar anderen mogen ook reageren.
Het beste is iemand uit de omgeving Enschede, Hengelo, Almelo, maar mensen die verder weg komen uit het land mogen ook reageren.
Groet,
Walter
925 views